Garance spokojenosti
Garance spokojenosti
V Grigu víme, že ochutnávka produktů z jedlého hmyzu může být někdy velkým skokem do neznáma, proto jsme se rozhodli Vám s tímto problémem pomoci. Pokud Vás nějaký z objednaných produktů z jakéhokoliv důvodu nezaujal, můžete do 14 dnů od prvního nákupu využít garanci spokojenosti a my Vám vrátíme peníze až do výše ceny 3 produktů.
Podmínky garance spokojenosti
- Vztahuje se na první objednávku
- Vrácení je možné do 14 dnů
- Hodnota vrácené částky je až do výše ceny 3 produktů
Způsob reklamace
Pro zadání žádosti k reklamaci nám prosím zašlete emailovou zprávu na grig@grig.cz. V mailu prosím uveďte Vaše jméno, telefonní kontakt a číslo objednávky. Po přijetí podnětu k reklamaci Vás bude kontaktovat zástupce z reklamačního oddělení, se kterým bude upřesněn způsob reklamace.